Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

zaterdag 6 augustus 2011

Geboorte kaartjes

Hallo allemaal , ik ben aan de freubel geweest , en heb deze kaartjes gemaakt. Ik heb ze gemaakt met hetzelfde modelletje uit de Marianne .
Ik heb gebruik gemaakt van een paperpadje DCWV "Nursery boy".
Er zitten zoveel lieve velletjes in dat er altijd wel iets in zit wat je voor zowel een meisje als jongentje kunt gebruiken.
Voor deze kaartjes heb ik mijn pons daisy smal , medium en large maar weer eens uit de kast gehaald.
De creatable LR0102 van Marainne design had ik ook al een tijdje niet gebruikt. En om alles verder af te werken de stempels van Eline EC 0106 erbij gepakt.
Verder alles afgewerkt met vlinders , bloemmetjes en lintjes.
Dank jullie wel voor alle lieve reacties , ik lees ze met heel veel plezier.

11 opmerkingen:

Lenie Hempen zei

Hoi Irma

Wat een lieve kaartjes Irma zijn het geworden.
Echt super lief gemaakt.
Verder een fijn weekend.


Gr Leny Hempen

heidy zei

Hoi Irma,ze zien er heel schattig uit!
Groetjes Heidy

Noriko zei

Hoi Irma,

Je geboorte kaartjes zijn erg lief geworden.
Leuk model en mooie gebruikte materialen.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

corryskaart zei

hoy irma
nou dit zijn echte mooie en moderne kaartjes!
groetjes van corry

Esther zei

Ze zijn weer prachtig geworden hoor.
Ik moet ook aan de babykaartjes er is weer een jongetje op komst bij mijn nichtje en ik ga ze maken net als bij de eerste,erg leuk dus.

Heb je mijn mailtje nog gehad??

Groetjes Esther

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een leuke babykaartjes heb je gemaakt, het papier si zo mooi.
Groetjes van Jacqueline

Bernadet zei

wat zijn deze geboortekaartjes supermooi irma.
Heel aparte modelletjes ook.
Geweldig papierblok is dat ook zeg

manuela zei

wat zijn deze geboortekaartjes mooi geworden
en ook heel aparte modelletjes en papier is geweldig

liefs manuela

Anoniem zei

OO wat een super lieve kaartje Irma.
Het papier is inderdaad heel mooi.

Groetjes jannie

Riet zei

Wat een prachtige kaartjes Irma,mooi papier en kleuren zeg.

Liefs Riet.

Elly zei

Harstikke leuke modelletjes Irma. Schattig!!

groetjes, Elly