Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

zondag 31 juli 2011

Marianne Design en cropdag bij doe@ding

Hallo allemaal , allereerst heel erg bedankt voor alle kaartjes en felicitaties voor mijn verjaardag. Echt heel erg lief.
Ik had een verjaardags candy lopen en die is afgelopen ...............
aan het eind van mijn berichtje maak ik de winnaar bekend !!.

Er was mij gevraagd of ik weer een artikel voor de Marianne wou maken en dit keer voor het onderdeel "goud van oud" , JA natuurlijk wil ik dat het thema was kerst.
Deze kaartjes heb ik gemaakt ze staan op blz 18 en 19. Wil je een beschrijving dan zou ik zeggen koop het blad. De patronen kan je hier vinden
Voor dit kaartje heb ik de volgende kleurtjes distress inkt gebruikt:
Vintage Photo , Tatered Rose , Worn Lipstick , Fayed Burlap , Walnut Stain , Bundled Sage , Forest Moss , Aged Mahogany .
Voor deze kaart heb ik de volgende kleuren Distress inkt gebruikt: tattered Rose , Vintage Photo , Worn Lipstick , Tea Dye , Walnut stain , Dusty Concord .
Voor deze kaart heb ik de volgende kleuren distress inkt gebruikt:Tatered Rose , Vintage Photo , Fired brick , Tea Dye , Frayed Burlap .

Gister een geweldige crop dag gehad bij Doe@ding . Heerlijk een dagje freubelen en beppen. Ik vond het heel erg gezellig , nieuwe bloggers ontmoet. Na een moeizame start.ik had een totale black-out , toch een kaartje en een label gemaakt. Ik had een idee in mijn hoofd , maar dat wou niet echt lukken .
Het papier wat ik heb gebruikt is van graphic 45 , zwart cardstock en kraft.
de mini filmstip is van Die Namics . verder afgewerkt met een swirl ( weet niet van welk merk deze is ) kleine roosjes en een charm. Alles komt bij doe@ding vandaan.
Verder heb ik natuurlijk weer het nodige in mijn mandje laten vallen hihihihi.
leuke blokjes , stempels , cardstock en kraft papier , tacky tape , leuke charms , een schaartje voor zoon lief , kleine zakjes , kalendertjes , dus weer genoeg om me niet te hoeven vervelen.
Had een plaatje uitgeprint op canvas papier jeetje wat een gaaf spul is dat zeg !!. Dit had ik vrijdag gekocht bij de Action.
Het label daar heb ik geen foto van omdat ik deze aan Monique heb gegeven
Als sluitstuk van de dag zijn we heerlijk gaan wokken.... Moe maar zeer voldaan om 20.15 weer terug naar de Koog.
Marlous en team ontzettend bedankt voor een geweldige dag , en ik zeg tot 1 oktober in het Atlas hotel.
Ook Angela heel erg bedankt voor de onwijs gezellige dag !!!! .

En dan nu de winaar van de candy.....................








En dat is geworden : ESTHER , Meid van harte !!
Mail je adres gegevens even door en dan komt de stempel naar je toe.

heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes , fijne zondag verder.

15 opmerkingen:

Aartje zei

Hallo Irma, dat ziet er mooi uit. Je bent echt al helemaal in de kerstsfeer zie ik. Ik vind vooral de blauwe prachtig.
Groetjes Aartje

Noriko zei

Hoi Irma,

Je kaartjes voor goud van oud zien er prachtig uit.
De blauwe is schitterend.
De kaart die je bij doe@ding hebt gemaakt vind ik een stijlvolle kaart.
Het is weer met suc6 geslaagd.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

wilga zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt zeg!!
Erg stijlvol zo in zwart en wit!
En ook je kaarten voor de Marianne Doe zijn erg mooi.(ik heb hem nog niet ga er snel opuit)).
Groetjes Wilga

*mieke* zei

Allereerst nog van harte gefeliciteerd!
En wat een mooie kaarten heb je gemaakt voor MD...
En fijn dat je gisteren een leuke cropdag hebt gehad...lijkt mij ook wel een keer gezellig, maar nooit hier in de buurt:-(
Groetjes Mieke

Riet zei

Wat een schitterende kaarten Irma.

Liefs Riet.

Esther zei

Allereerst je creaties zijn weer prachtig geworden.
Wat een bezigheid zeg.
Zie ik aan het eind van je bericht dat ik de candy heb gewonnen,supergaaf natuurlijk.
Alvast bedankt.

X Esther

corryskaart zei

hoy irma
nou erg veel werk maar wel echt heel mooi geworden
groetjes van corry

Lenie Hempen zei

Hoi Irma

Wat een pracht kaarten heb je gemaakt.
Echt super mooi.

Gr Leny Hempen

Elly zei

Mooie kaarten heb je gemaakt Irma, en die je bij Marlous hebt gemaakt vind ik ook geweldig leuk!!

groetjes, Elly

Lia zei

Prachtige kaarten heb je gemaakt, heb de Marianne nog niet gezien en je cropkaart is werkelijk schitterend, wat apart op canvas afdrukken, super idee,

groetjes Lia

Creation by Heart zei

Hoi Irma,
Via Anja's blog ben ik even bij je gaan kijken. 't Is te zien dat het scrappen voor jou een passie is waar jij al jouw creativiteit in kwijt kunt. Om na een totale blackout nog zo'n mooie kaart te maken.....dan heb je talent. Bedankt voor de tip om afdrukjes te maken op "linnenpapier" van Action. Haal je de plaatjes van internet?? Ik zoek nl. nog plaatjes voor mode en koken.
Lieve groeten uit Lemmer
HennyB:)

anita01 zei

Hai Irma,

Alsnog xxx van harte met je 24ste verjaardag hi,hi, je bent zo oud als je je voelt toch ;o)
En heerlijke MD kaartjes, Ook de cropdagen bij D@D zijn geweldig leuk en tja jou kaart mag er weer wezen hoor...zie je vast weer met de demodagen in het Atlas...dan ben ik er ook weer met de demo*spelen met inkt*...

Warme groetjes,
Aniet.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtige "goud van Oud" kaartjes, erg leuk. En je kaartje wat je bij Doe@ding hebt gemaakt is super gaaf. Ik vond het leuk om met je candy mee te doen.
Groetjes van Jacqueline

Harriët zei

Hoi Irma,

Was inderdaad gezellig hè...én lekker.Haha.

Vandaag werd de Marianne Doe bezorgd en vroeg me dus al af of jij dé Irma uit het blad was.Ja dus.Leuk!

Ik vind je kaart die je zaterdag hebt gemaakt in het echie nog leuker hoor.
De label was ook erg leuk.Heb jij hier een patroon van?

Zal zeker nog 'es vaker op je blog komen kijken.

Groetjes uit Spijkenisse,
Harriët

Unknown zei

Hoi Irma
We hebben elkaar een zaterdag bij Doeading ontmoet ik was de gene die op pad is gegaan voor het canvas papier echt super leuk, volgens mij hadden we elkaar al vaker gezien hii maarja weet niet altijd een naam bij een persoon.
Je kaart heb ik in het echt mogen bewonderen en die is dan ook geweldig mooi.
Ik ben gelijk volger geworden en als je het leuk vind kom ook eens bij mij kijken.

Lieve groetjes Suze