Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

maandag 16 mei 2011

Candy Time

Hallo allemaal ,
Ik had jullie eerder vertelt dat er een candy aan zat te komen. Het is zover.
Wordt volger van mijn blog , zet de candy in de sitebar , laat een berichtje achter en wie weet ben jij de gelukkige . het is een candy die zeker de moeite waard is !!
De candy loopt tot 16 mei. Op 17 mei vertel ik wie de gelukkige is.
Deze candy blijft boven aan staan , scrol naar beneden voor nieuwe kaartjes.
Heel veel succes allemaal !!



22 opmerkingen:

manon's kaartenhoekje zei

wauwww wat gaaffff irma een candy, ik ga hem op mijn blog plaatsen en volger ben ik al ban je super blog..dan hoef ik alleen nog maar te duimen hihihi

groetjes manon

Wil zei

Hoi
Leuk dat je een candy weg geeft.
Ik ben je volger geworden,en je candy staat in mijn side bar.
Ik wens je veel sucses.

Groeten WIL

Aletta zei

Ik ben gek op candy's...

Vooral als je ze win.... maarja dat is net geluk hebben.

Volger was ik allang, ga de candy gelijk op m'n blog plaatsen.

Nu maar hopen op heel veel volgers...

Groetjes, Aletta

Esther zei

Je staat op mijn blog hoor.
Ik ben gek op verrassingen en op dingetjes winnen dus ik doe mee.
Volger was ik al.
Ik ga vast duimen.

Groetjes Esther

*mieke* zei

Net als iedereen ben ik dol op een verrassing...wat leuk dat iemand van ons iets leuks kan gaan winnen!
Volgen doe ik je al en ik ga je meteen in mijn side bar plaatsen!
Groetjes Mieke

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtig pakje, ben benieuwd wat erin zit. Ik doe graag een gokje!
Groetjes van Jacqueline

An Smets zei

Dankje voor je possitieve reactie op mijn blog.

Groetjes,
An

plendesign zei

Wat leuk zeg, ik waag graag een gokje! Ik heb me aangemeld als volger en zou het leuk vinden als je ook eens bij mij komt neuzen.

Groetjes, Yvette
http://plendesign.blogspot.com

Chantal zei

Ook ik waag een gokje en heb de candy in de side bar staan.
Groetjes, Chantal S

Aartje zei

Hallo Irma, via via kwam ik opje blog tercht. Hrt is altijd leuk om weer nieuwe blogs te ontdekken. Ik doe graag mee met je candy.
Ik zou het leuk vinden als je ook eens langs mijn blog hopt.
Groeten Aartje

Anne's crea-hoekje zei

Hallo Irma, via via kwam ik op jouw blog terecht. Verrassingscandy's vind ik altijd heel spannend en ik wordt er ook heel nieuwsgierig van, dus ik wil graag mee doen. Groetjes Anne

Angela zei

LEUKKK ik ga em morgen op mijn blog zetten!
En ik doe graag mee met je candy!

Liefs,
Angela

carmoosh zei

I love surprises :-)


http://www.tapuz.co.il/blog/userblog.asp?foldername=keyheart

Ettie zei

Ik doe graag mee hoor
Ettie

Noriko zei

Hoi Irma,
Bedankt voor je berichtje op mijn blog!!
Natuurlijk heb ik je candy op mijn blog geplaatst.
Je maakt het wel spannend met zo'n mooi pakketje.
Zo hou je wel de spanning erin!
Ben benieuwd.
Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

Anoniem zei

He Irma,

Wat gaaf een candy!!
Ik wil heel graag mee doen!!
Heb gelijk je site bekeken en je maakt mooie dingen hoor!! helemaal geweldig.

Groetjes Steffie

Maris zei

ohhhh leuk ben gek op verassingen en doe graag mee met je candy, ik heb ook een candy dus als je het leuk vind kom maar eens kijken xx

Desirée-ScrapDees zei

oh wat leuk een candy, ik doe graag een gokje mee! Staat al op mijn blog hoor, leuk!

Tinie zei

Bedankt voor je lieve reactie, ben gelijk volger bij je geworden en doe ook nog eens gelijk mee met je candy!!!

Groetjes Tinie

marjolein zei

Hoi Irma, wat leuk dat je een candy hebt.
Als blogger me niet weer in de steek laat zet ik hem in mijn sidebar. Volger was ik al van je. Ik vind het leuk om mee te doen want je kaartjes zijn altijd erg mooi.
groetjes Marjolein.

Mary's Creatieve verslavings Blog zei

Hoi Irma,

ik was aan het hoppen en hopte op jouw blog, mooi blog met mooie dingen.
Op de koop toe nog een candy ook en ik dacht, ach winnen doe ik nooit, maar een kansje wagen is nooit weg dus bij deze.
Ik ben volger en je cabdy gaat op mijn sidebar hoor,

groetjes,

Mary

Mary's Creatieve verslavings Blog zei

Hoi nog een keer Irma,

oh ja, vergat te zeggen dat jouw candy op mijn Magnolia blog staat en ik weet niet hoe ik die link in mijn bericthen krijg, sorry, maar daar staat ie echt ;-) :-)

Mary