Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

woensdag 22 september 2010

Een ondeugend kaartje !!!

Een vriend van Joella ( mijn dochter) was vorige week jarig en hij is 16 geworden , en dan kan dit kaartje wel toch ??. Hij is in ieder geval de hele school doorgegaan , en ze hebben er de grootste lol om gehad. Het is een knipvel wat ik jaren terug zelf heb gemaakt van een vel inpakpapier . Het papier kwam uit Engeland. Verder papier uit een sizzix blokje gebruikt en met kartonnen cijfers , knoopjes en een roos de boel opgeleukt. Het bedeltje van de handboeien ( lekker stout hihihi) heb ik op de beurs in rijswijk gekocht .



Bedankt weer voor het bekijken van mijn kaarten , en tot de volgende keer.

7 opmerkingen:

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Hoi Irma,

Meid wat een geweldige kaart en dat slot
hahahaha,dat is ook geen doordenker meer voor hem op 16 jarige leeftijd.
Gaaf is hij:)

Liefs
Son

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een geweldig gaaf kaartje Irma, super leuk en heel mooi!
Groetjes van Jacqueline

Riet zei

Wat een geweldige kaart Irma,echt voor een knul.

Liefs Riet.

chantal zei

schitterende kaart Irma
erg leuk gedaan
liefs Chantal

Angela zei

Ikl vind em GEWELDIG!!! Die kleine handboeien erbij!!hahhaha Gewoon helemaal TOP!!
xxAngela

saskia zei

het is echt een stoer kaartje hoor!!

liefs Saskia

anita01 zei

Whahaha och enof hij kan....hij is zo gaaf en zo lekker...ondeugend...wat een lol zullen ze gehad hebben, die gasten whahaha...boeiend hoor lol!!!!

Warme groetjes,
Anita.