Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

dinsdag 29 juni 2010

Merci verpakking en verjaardags candy

Hoi allemaal,
Een tijdje terug kwam ik op een blog , een verpakking tegen van een merci doos. Deze heb ik gemaakt met het onwijs mooie papier van tilda ( kitchen garden ) gekocht bij De Duif .



De randjes heb ik met de MS pons bewerkt , de pinnen zijn zelf gemaakt. En het envelopje en mini label dat zijn ponsen. De swirls komen ut een malletje van Marianne

Ik had deze 2 keer gemaakt en ze als bedankje gegeven aan 2 buurtjes die afgelopen zaterdag een buurt bbq hadden verzorgd.......ohhhhhhhh het was superrrrrr .Met zo'n 100 buurtjs het 30 jarig bestaan van de straat vieren.



Op 29 juli hoop ik 41 te worden . Om dit te vieren geef ik een verjaardags candy. Wat moet je doen om kans te maken op een hele leuke stemel sheet en nog wat leuks.
Zet een reactie onder dit berichtje.
Maak een mooie/ leuke verjaardags kaart en stuur deze naar mij toe ( stuur even een mailtje en je krijgt mijn adres). Zet de afbeelding in de zijbalk van je blog. Op 1 augustus maak ik dan de winaar bekent.

Succes voor iedereen die mee wil doen , ik ben gek op post hihihihi

4 opmerkingen:

Jolara zei

prachtig ! Liefs Joyce

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Irma,lief die stempel,prachtig papier en details.

Liefs Riet.

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Hoi Irma.

Meid wat een broekie ben je nog
hahaha,maar verschil is ook wel te zien hoor
50 of 41 worden
vraag maar lekker veel potten rimpelcremes haha
natuurlijk ga ik jou een kaartje sturen!
even je mailadres zoeken.

Veel succes

war staat er trouwens weer heel veel moois bij jou.
heb eerst even lekker rondgesnuffeld:0)

Liefs
Son

Angela zei

Uiteraard doe ik mee en ga zeker mijn best doen!!
Je merci box is helemaal geweldig om te maken en helemaal om te krijgen!!

XXAngela