Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

maandag 22 februari 2010

Hallo allemaal ,

Het heeft even geduurd voor er weer wat nieuws van mij bij kwam......Mijn modem had de geest gegeven dus tja dan om je niet verder. Maar het is nu opgelost en kan weer op het net.
Deze kaartjes gemaakt voor de uitdaging van Januarie voor de club van Tiets.


En deze had ik ook nog niet laten zien. Voor de kerst actie bij Tiets ( iedere maand 4 kerst kaartjes maken )


En ook deze wijn fles gescrapt als bedankje voor de stage periode van mijn dochter.De foto is wat minder , maar het idee is wel zichtbaar.

En dan heb ik ook nog kaartjes gemaakt voor de nieuwe uitdaging , maar die kan ik nog niet laten zien.
Ik wil jullie ook bedanken voor de lieve reacties en mailtjes.
Veel liefs Irma.


8 opmerkingen:

Christa zei

wauw wat gaaf allemaal , ziet er mooi uit hoor groetjes christa

Riet zei

Schitterende kaarten en fles Irma,leuke stempels, heel mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

chantal zei

schitterende kaarten
en die fles is ook erg leuk
liefs chantal

Angela zei

Prachtige creaties weer Irma!! Blij dat je weer in de "lucht"ben!!Hihih
Liefs
Angela

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtige creaties!Super mooi! Gelukkig heb je niet stil gezeten, tijdens je crash!
Groetjes van Jacqueline

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Hoi Irma,

wat een mooie kaart heb je voor de uitdaging
bij Tiets,Super is hij.
is het niet voor februari,of ben ik in de war
haha
je kerstkaarten zijn ook weer geweldig.

Liefs Sonja

Sandra zei

Wow!! Super kaartjes allemaal Irma!!
Liefs, San

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Irmaaaaaaaaa
waar blijf je,heb je het druk?

Liefs Sonja