Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

zondag 24 januari 2010

Voor valentijn

Mijn dochter wil graag iets klein geven met valentijn aan haar vriendinnen, dus nou hop mams aan de slag. En dit is het geworden.
Een zakje met hartjes ( 14 stuks) en daar dan een soort van label aangeniet, en verder afgewerkt met bloenen en een swirl. het randje gemaalt met een MS pons. Het papier is al wat ouder en zat in een blok wat ik ooit op een beurs heb gekocht. The spring Glitter stack van DCWV.
Ik wil jullie heel erg bedanken voor de lieve berichtjes .

7 opmerkingen:

Gonny zei

Hoi irma

Wat leuk wat zullen die vriendinnen blij zijn

groetjes gonny

Scrap Hills zei

Hoi Irma,

Wat ontzettend leuk dat je dat gemaakt hebt. En nog gefeliciteerd met je dochter. die taartpunt is ook erg schattig.

Groetjes HIl

chantal zei

hoi irma
schitterende valentijnscreaties
erg leuk
groetjes chantal

Angela zei

OOO wat heb je weer een mooie dingen gemaakt!! Echt super leukkkkk!!!! Nog gefeliciteerd met je dochter!
Liefs
xxAngela

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een leuke kadootjes en zo mooi!
Groetjes van Jacqueline

Anoniem zei

Wat een leuk idee! Daar zullen die vriendinnetjes vast hartstikke blij mee zijn Irma!!
Liefs, San

anita01 zei

Hej Irma,

Wat een heerlijke zakjes heb je gemaakt...ja leuk om met vriendinnen zo de Valentijn in te gaan zeg...

Hoop nog eens wat van je te horen, zou ik gezellig vinden.

Warme groetjes,

Anita.