Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

dinsdag 15 september 2009

Even wat nieuws gemaakt





Een doosje met daarin kleine kado/bloemen labels.
Het doosje is 9 x 9 cm , en de kaartjes die erin zitten zijn 8,5 x 7,5 cm .
Het papier is van Basic grey "Ambrosia".

4 opmerkingen:

cats whiskers zei

OMG these are just stunning what a fabulous colour scheme and those butterflies are just awesome
Hugs Jacqui x

Jacqueline (Sjakkie) zei

Super mooi, echt prachtig. Leuk om cadeau te geven of te krijgen!
Groetjes van Jacqueline

Tiets zei

ik had het al bewonderd en vind het een geweldig idee en mooi gedaan!

Anoniem zei

prachtige kaarten!!!!!
Groetjes
Tine